Achiziții publice

Achizitie servicii mutare mobilier, echipamente IT, documente, materiale birotica si alte bunuri specifice mutarilor de tip office

  • Invitatie participare aici
  • Caiet de sarcini aici
  • Formulare doc

Achizitie servicii relocare instalatii climatizare

  • Invitatie participare aici
  • Caiet de sarcini aici

Închiriere spațiu într-o clădire de birouri, dotată cu utilități și spații de parcare, necesare funcționării Instituției Prefectului – Județul Sălaj

  • Invitatie participare aici
  • Caiet de sarcini aici
  • Formulare doc

Realizarea rețelei locale structurate de voce-date și retea circuit electric în locația ”Piața Agroalimentară Zalău”, Str. Simion Oros, nr.5, etaj 1, Zalău, județul Sălaj

  • Invitatie participare aici
  • Caiet de sarcini aici

Lucrări de compartimentari, placări uscate, tavane suspendate din gips-carton, zugăveli cu vopsea lavabilă, tâmplărie PVC cu geam termopan și rulouri orizontale opace la noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple – Județul Sălaj

  • Invitatie participare aici
  • Caiet de sarcini aici
  • Schita sediu aici

Achiziții directe

  • Achizitia unui sistem de supraveghere video si a unui sistem control acces cu cartele, respectiv relocarea sistemului antiefractie existent
    • Caiet de sarcini aici
    • Invitatie participare aici
  • Servicii de legare și arhivare dosare
    • Caiet de sarcini aici
    • Invitatie participare aici
    •  Formulare aici

 

  • Servicii de consultanță pentru implementarea sistemului de management al calității conform SR EN ISO 9001:2015 în cadrul Instituției Prefectului – Județul Sălaj inclusiv servicii de formare profesională privind activitatea de management a calității

 

  • Servicii de „Certificare a sistemului de management al calității conform ISO 9001:2015” în cadrul Instituției Prefectului – Județul Sălaj

Achiziții proiect ”Creşterea eficienței energetice a Palatului Administrativ Zalău”

  • Servicii de asistenta tehnica-dirigentare
    • Invitatie participare aici
    • Contract aici
    • Caiet de sarcini aici
    • Fisa de prezentare aici
    • Formulare doc
  • Servicii de audit financiar
    • Fisa de proiect aici
    • Caiet de sarcini aici
    • Anunt publicitar aici
    • Formulare pdf doc
    • Contract servicii audit – Draft aici
    • Clarificare aici

 

  • Reclama si publicitate
    • Fisa de proiect aici
    • Caiet de sarcini aici
    • Anunt publicitar aici
    • Formulare doc
    • Contract  – Draft aici

 

  • Servicii consultanta in achizitii publice
    • Fisa de proiect aici
    • Caiet de sarcini aici
    • Anunt publicitar aici
    • Formulare doc
    • Contract experti aici

 

  • Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului – procedura simplificata
  • Detalii SICAP aici
  • Execuție de lucrări în cadrul proiectului: „Creșterea eficienței energetice a Palatului Administrativ Zalău”
  • Detalii SICAP aici

Alte informatii

Contractele cu valoare de peste 5000 de euro, aferente anului in curs:

  • Contract Tinmar Energy aici
  • Contract EcoVasorami aici
  • Contract OMV aici
  • Contract EON aici
  • Centralizator trim II aici, trim III aici
  • Programul anual al achizitiilor publice 2019 aici
  • Strategia anuala de achizitie publica pentru anul 2019 aici